În vederea furnizării gratuite a extraselor de carte funciară pentru informare si extraselor de plan cadastral, exclusiv în cazul cererilor înregistrate la ghișeu de referentul de relații cu publicul din cadrul biroului teritorial, în aplicarea prevederilor art. 8 alin. (1) lit. s) din Ordinului nr. 16/2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară și instituțiile sale subordonate modificat si completat de Ordinul nr. 441/2025, se vor respecta următoarele:
Solicitantul/deponentul cererii:
Dacă solicitantul serviciului de eliberare a extrasului de carte funciară pentru informare / cadastral este:
> persoană fizică, în nume propriu – aceasta prezintă la ghișeul biroului teritorial cartea de identitate în original;
> persoană juridică – deponentul cererii prezintă la ghișeul biroului teritorial cartea de identitate în original și împuternicire care atestă calitatea de reprezentant;
> reprezentantul primăriei/consiliului județean, în numele proprietarului – acesta prezintă la ghișeul biroului teritorial dovada calității de reprezentant al primăriei/consiliului județean, specificând în cerere motivul pentru care solicită eliberarea extrasului (numărul cererii depuse de către proprietar la primărie/consiliul județean).
Cerere-pentru-eliberare-extras-de-carte-funciara-pentru-informare – proprietar – doc
Cerere-pentru-eliberare-extras-de-carte-funciara-pentru-informare – proprietar – pdf
Cerere-pentru-eliberare-extras-din-planul-cadastral – proprietar – doc
Cerere-pentru-eliberare-extras-din-planul-cadastral – proprietar – pdf