În vederea furnizării gratuite a extraselor de carte funciară pentru informare și extraselor de plan cadastral, exclusiv în cazul cererilor înregistrate la ghișeu de referentul de relații cu publicul din cadrul biroului teritorial, în aplicarea prevederilor articolului 8 aliniat (1) litera s) din Ordinului numarul 16/2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile furnizate de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară și instituțiile sale subordonate modificat și completat de Ordinul numarul 441/2025, se vor respecta următoarele:
Solicitantul/deponentul cererii:
Dacă solicitantul serviciului de eliberare a extrasului de carte funciară pentru informare / cadastral este:
– persoană fizică, în nume propriu – aceasta prezintă la ghișeul biroului teritorial cartea de identitate în original;
– persoană juridică – deponentul cererii prezintă la ghișeul biroului teritorial cartea de identitate în original și împuternicire care atestă calitatea de reprezentant;
– reprezentantul primăriei/consiliului județean, în numele proprietarului – acesta prezintă la ghișeul biroului teritorial dovada calității de reprezentant al primăriei/consiliului județean, specificând în cerere motivul pentru care solicită eliberarea extrasului (numărul cererii depuse de către proprietar la primărie/consiliul județean).
Cerere-pentru-eliberare-extras-de-carte-funciara-pentru-informare – proprietar – doc
Cerere-pentru-eliberare-extras-de-carte-funciara-pentru-informare – proprietar – pdf
Cerere-pentru-eliberare-extras-din-planul-cadastral – proprietar – doc
Cerere-pentru-eliberare-extras-din-planul-cadastral – proprietar – pdf