OCPI Brașov, 17.02.2023
Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Brașov sistează activitatea de relații cu publicul din cadrul Biroului de Cadastru și Publicitate Imobiliară (BCPI) Zărnești din orasul Zărneşti, Str. M. I. Metianu, nr. 9 în perioada 20 februarie – 17 martie 2023. Această măsură vine ca urmare a deciziei proprietarului imobilului în care funcționează BCPI Zărnești de a efectua lucrări de reabilitare a clădirii.
În perioada 20 februarie – 17 martie 2023, persoanele fizice/juridice autorizate, notarii publici, executorii judecătorești vor putea depune cererile exclusiv on-line. Acestea vor fi însoţite de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui înscriere este solicitată sau, după caz, de înscrisul pentru care se solicită recepţia sau avizarea, în format electronic sau pe suport informatic. Documentele vor fi eliberate exclusiv în format electronic.
Celelalte persoane fizice sau juridice pot obține on-line extrase de carte funciară pentru informare și extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul birourilor notariale sau a persoanelor fizice/juridice autorizate.
Pentru restul serviciilor, cererile pot fi depuse utilizând serviciile specializate de poștă sau curierat, cu achitarea tarifelor prin ordin de plată sau mandat poștal.
Documentele solicitate vor fi furnizate în format electronic pe adresele de e-mail indicate de deponenți la momentul depunerii cererii sau prin poștă.
De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite de BCPI Zărnești prin e-mail sau accesând site-urile bv.ancpi.ro și www.ancpi.ro
Numărul de telefon și adresa de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Zărnești sunt următoarele:
BCPI Zarnești
Tel/Fax: 0268.470.732
E-mail bcpi.zarnesti@ancpi.ro
Precizăm că activitatea la ghișeele BCPI Brașov, Făgăraș și Rupea se va desfășura fără restricții.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
____________________________________________
COMUNICAT
In perioada 19.10.2016 – 21.10.2016, nu se vor mai putea depune cereri pentru solicitari de servicii, deoarece se va trece la un nou sistem electronic, E-Terra 3.
In aceasta perioada, vor fi prelucrate solicitarile depuse pana in data de 18.10.2016, inclusiv si se va asigura eliberarea documentelor la termenele normale, in intervalul orar 11,00 – 16,00.
Pentru lucrarile de cadastru, termenul-limita de depunere este 17.10.2016.
Conform programarii transmise de ANCPI, noua varianta a sistemului E-Terra, versiunea 3, va intra in functiune incepand cu data de 24.10.2016
Va multumim pentru intelegere!
DIRECTOR,
Radu Simion MOTA
Persoana de contact: Rodica Haupt, Consilier relatii cu presa
Email: bv@ancpi.ro